2012. május 19., szombat

Az úgy volt

hogy tizenéves koromtól imádok kalandozni a desszertek világában.
Eleinte családi recepteket próbáltam csak megvalósítani, majd jöttek a receptkönyvek, később az internet. A "ki kell próbálnom" nagy hajtó erő volt régen is és most is. Sütöttem mikor bánatom volt és sütöttem mikor öröm ért. Ez amolyan lelki dolog nálam. Előfordul, hogy képtelen vagyok sütni. Mikor épp milyen időszakom van. A sütik hozták magukkal a dekorálást is. Hogy ne csak a formából kivett gőzölgő finomság legyen önmagában az élvezet, de már annak látványa is. A netről folyamatosan gyűjtöttem és gyűjtöm az inspirációt. Persze közel sem vagyok cukrász, sőőőt! Totál amatőr vagyok :)
Próbálkozom, kísérletezek és ez így izgalmas.
Pár éve közbeszólt a cukorbetegségem. Át kellett gondolnom a dolgokat. Lemondani semmiképp nem akartam a sütikről a sütésről. Így a kísérletek tovább folytak, folynak. Hogyan lehet még kevesebb cukorral, másféle liszttel, más összetevőkkel ugyan olyan szépet és finomat alkotni.
Régi blogomból előkerül pár recept és kép, így pár embernek ismerősek lesznek ezek a bejegyzések.
A blogban az elmúlt években készített finomságok mellett újabb próbálkozásaimat is bemutatom. Pár recept, sok kép, ez az amit ígérhetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése